Jultröjan check!

Go kväll alla bloggläsare, precis ut kommen från duschen efter man varit på gymmet och sån sjukt skön känsla! Ett tag trodde jag inte skulle kunna slita mig från min ryggövning, haha! Helt otroligt hur stor skillnad träningen gör i ens vardag och verkligen njuter fullt ut! Fick även med mig min pojkvän och helt frivilligt, någon måste haft en toppen dag på jobbet, haha! Just nu är han ute och åker med bilen med någon kompis undertiden jag fokuserar på att påbörja redigera en video som ska komma upp imorgon!

Det som sker för dagen övrigt sett som är kvar är att jag ska soffta framför tv:n, kika någon serie och sedan ut med lillen. Hon har på sig sin lilla jultröja och är så himla söt i den, haha! Köpte den i Falköping för något årsen och den sitter än som smäck! Funderar på att åka dit över dagen någon dag framöver eller om jag ska ta det i veckan som kommer?! Aja nu blir det ut med lillen och sedan blir det mys i soffn, bloggar mer imorgon igen, puss på er!


Blev en gammal bild, men känns dumt att störa henne när hon sover, men tröjan är densamma :)