Kom så lägligt!

Hej på er alla fina asså gissa vad.. Min nagel gick av idag och nu måste jag få klorna fixade imorgon eller på Fredag för då vet jag att jag kommer hinna! Hade egentligen hunnit om jag inte sova en timme extra, men hallå det är så SJUKT SKÖNT! Verkligen älskar att få sova ut och känna hur man vaknar av sig själv, gör inte ni det?! Nu till jul är det dessutom mängder av extra jobb och precis så man hinner och orkar med allt, haha! Håller på att göra något att äta för är så dödens hungrig, typ glömmer alltid att äta och ibland kommer jag på det kl 04:00 och gör någon macka, haha! Vet inte varför det är så, men glömmer av att käka till och från, haha!

Nedan har ni dessutom presenten jag fick igår, så himla sött! Dessutom har någon dvs inte jag packat ner mina koppar vilket gör att detta kunde inte vara bättre! Ja, jag öppade det i för tid, men blev nojjig över att det skulle vara någon sorts ost, haha! Vet dock inte vart jag ska ha dem ligga, men någonstans kommer jag nog på skulle jag tro, haha! Nu blir det lite vegbullar och makaroner. Tänkte att jag ska försöka ta bort pasta och eventuellt gluten inom en snar framtid! Eftersom samhället håller på att moderniserar sigoch snart är brist på att hitta bra mat/fika fenito! =D