Kommer bli intressant! 10/12

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det toppen! Sitter just nu i bilen påväg mot stan för att handla julklapp till min pojkväns Brorsson. Vad han hade tänkt sig har jag inte en blekaste om och jag ska kika något till min lilla bäbis. Hon ska eventuellt börs en glittrig klänning i guld under jul och kommer vara sött! Hela släkten ska som sagt samlas inom kort, ska bli så skoj att träffa alla och prata med varandra. Jag har varit borta från de senaste slöktträffarna, känner mig jätte hemsk! Men har haft mina skäl eftersom vi har varit upptagna med annat och umgåtts med min pojkväns familj. Men till jul ska ha få träffa mina släktingar!

 
Det är så roligt som ser skillnaden mellan mina och hans släktingar, så långt ifrån varandra, haha! Jag är lite orolig över hur den träffen i framtiden ska gå till, men ska nog gå bra! Min släkt måste vara den mysigaste som finns, alla är så goa och rara. Typ som jag, bara att jag ärmlige för ärlig till och från, haha! Men aja, bloggar mer sen igen, puss på er!