Min brors favorit filmer! 12/12

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och ska börja dagen med att jobba undan lite så jag hinner med övriga saker. Igår när vi kom hem från julbordet satte vi oss vid tv:n fast vi egentligen skulle till gymmet, haha! Men andra sidan har vi hållt i det ganska bra övrigt i veckan så anser det var accetabelt! Idag blir det jobba och sedan dra till gymmet och springa lite på löpbandet. Jag verkligen AVSKYR att springa, men det går faktiskt riktigt bra! Enda nackdelen med att kuta på löpbandet är att skosnörena går upp till och från ibland!

Har massor av saker at göra i veckan som kommer som att fota massa saker som ska upp, göra klart ett collage och hinner jag ska jag till gymmet, men ska verkligen göra mitt yttersta, haha! Dessutom har jag och min pojkvän börjat kolla på Harry Potter, så grymt länge sen! Minns att min bror ÄLSKADE dom filmerna och minns att vi fick lego med dom olika karaktärena, haha! Iaf vi började kolla på 1:n i lördags och ska nu börja på 3:an, om vi hinner det ikväll, vilket jag inte tror... Aja nu ska jag jobba vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!