Mina naglar ska inte vara OK-nivå! 28/12

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag toppen  och ska inom kort göra mig klar för dagen! Ska börja med att packa upp datorn så jag kan redigera och blogga ordentligt! Att jobba helt från mobilen har sina fördelar men på inläggen syns det väldigt tydligt... Men som ni vet är flytten på gång vilket gör att jag är begränsad fram tills mitt arbetsrum är i någorlunda skick och tacksam att ni visar respekt för detta! :D

Fixade mina naglar igår och blev på A6 och jag säger bara herre gud... Som ni vet är jag vanligt sen och även igår, men när jag kom dit vare sig var jag inbokad eller hade mobil nr uppskrivet... Nog för jag var sen men efter 5 mina väntan gick jag fram och frågade om dom hade med mig och att jag vill ha en tid hasta pronto (mitt tåla mod försvann), haha! Dom klämde in mig strax därpå och efter halvt blivit misshandlad kring nagelbanden la dom färgen och monsterna. Till en början såg det bra ut men sen blev det bara fulare och fulare... Dom hade iof ganska mycket folk där och rörigare personal fick man leta efter! Inte som i Skövde! Jag ska ge dom en sista chans till och blir det fortfarande på ok-nivå åker jag till Skövde och gör naglarna än hos dem! Mina naglar får inte vara åk utan ska vara FAB! Det var dom inte och ni som följer mig på Snap vet vad jag sa, haha! Aja dags att jobba vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


PS visar klorna senare har bråttom till ett möte