Mot Falköping! 25/12

Go morgon alla bloggläsare, sitter nu i bilen påväg mor Västragötaland! Blev inget bloggande igår men jag ville bara njuta av julen och hoppas ni också gjorde det och att ni fick fina klappar även om det inte är det som räknas! :) Jag önskade mig ingenting och ändå fick jag mer än vad jag förtjänade, haha! Säger då det, när barn kommer till kommer den ungen utan tvekan bli bortskämd och då inte utav mig, haha! Julklappen till mina föräldrar blev verkligen uppskattad och känns skönt att jag ger dom något dom faktiskt skulle behöva! Det dom fick är 1 års städning! Tror det kommer bli super och vill verkligen skämma bort dom för allt fint jag fått! Vi börjar med 1 gång i månaden och är dom nöjda blir det varannan vecka, kommer bli super!




Nu är vi påväg till Falköping för att gå på den stora släktträffen! Nästan alla kusiner är där och deras barn, samt våra föräldrar, haha! Som ni hör kommer det bli fullt hus, haha! Igår var det super mysigt då sjöng vi massa jullåtar och altarna sjöng andra stämma och sopranerna sjöng första stämma, blev super fint! Kan garantera att vi gör liknande idag med, haha! Nu ska jag vara lite social och mumsa på lite frukost, bloggar med sen, puss på er!