Mycket att göra! 21/12

Go morgon alla sötisar, asså jag är på bästa humöret ever, fick en super gullig present igår som jag visar er under dagen! Hoppas ni sovit gott och mår bra för jag mår toppen! Ska starta dagen med lite frukost och sedan blir det jobb! Var lite missnöjd över vloggen jag gjorde igår, men fick respons att den var godkänd, super! Alltid lika nervös att göra dålig ifrån mig, haha! Eftersom sosciala medier är mitt jobb måste allt vara bra enligt mig själv, är det bra matrial är mina följare nöjda eller jag antar det iaf, haha! Satt även igår och klickade hem lite produkter inför en kommande Haul och då inte Wish, haha! Ska försöka tona ner dom haulsen och ge mig på mycket andra youtubers gör eller vad tycker ni?! Blir det tråkigt om fler gör samma?! =/

Idag ska jag även ringa salongen för att få klorna julfina och ska bli så skönt! Var så himla nöjd senast och ska antingen gå tillbaka eller göra det på A6 eftersom det är sama kedja! Så lycklig över att jag hittade dom och så galet nöjd! Denna gången ska jag nog ha något lite mer vågat, haha! Mycket glitter och glamor som jag är, haha! Ska även ha möte med en mäklare för en visning i Skövde genom skyper! THX lord att jag har R som ställer upp för mig!  Måste även svänga förbi städfirman så papprena kan skrivas på och ge dom mina önskningar, så skönt! Aja nu måste jag fortsätta jobba vidare, hörs vi mer sen igen, puss på er!