Nä nu får det vara bra!

Det genomsnittliga levnadsättet är att man ska skaffa barn så tidigt som möjligt, villa och volvo etc. Fine trivs man med det absolut, gör det! Jag har ständigt sökt efter succe och framgång. Väljer man ett sådant liv måste man omprioritera sitt liv och jag valde att kärleken fick vara och satsade på min karriär och ha skoj! Nu när tiden gått inser jag att jag verkligen gjort rätt och att jag måste börja tänka så igen. Livet är för kort att dels låsa in sig själv under en längre tid och inse att man kanske borde prioritera annorlunda. Därför ska jag satsa på mig själv igen och sen om det bär eller inte med kärleken får det visa sig, jag tänker att om det nu inte går finns det alltid andra fiskar i sjön. Jag vill inte sitta här om 5 år och inse att mitt liv suger, haha!

Nej men man måste verkligen satsa medans man kan och jag har större drömmar än att bo i en liten håla och försöka intala mig själv att detta är skoj, NEJ! Nu är det fan nog, jag har fått se vad staden erbjuder och det är inte min grej och därför ska jag gå min egna väg tillbaks och redan nu planerat mina kommande veckor och som ni kanske förstått har jag tänkt ganska mycket ofta kring detta. Jag känner mig glad att jag kommit fram till detta och att detta inte funkar längre. Jag är för översocial för att tycka detta ens ska vara roligt, haha!