Nojjig?! 23/12

Go morgo alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och att ni mår bra! Ledsen för gårdagens uppdateringar men jag hade dels 0 ork efter dagen och hade helt glömt av att blogga på morgonen... Men nu till idag, känner mig toppen och imorgon är det Julafton, asså mys! Jag verkligen älskar julen och tycker den är så himla mysig, även om den kan ta ganska mycket energi, haha! Eftersom det sägs vara uppesittar kväll känns detta hur skoj som helst och så taggad! Behöver verkligen komma bort och ha massor skoj med massa härligt folk! Sen att jag är bakis på julafton blir som vilken jul som helst, haha! Fy vad illa det går för mig jämt typ, haha! Förra nyåret var helt SJUKT!!! Nyårsfirade hos Challan, var lite för ärlig mot en och sedan åkte jag iväg och hade lite skoj mer säger jag inte, haha!

Idag blir det sista jobbdagen eller vad man ska säga och sen blir det helg! Ska försöka få upp vloggen som gjordes i helgen som var och massa annat! Har ett möte som är så himla viktigt och hoppas nu att det ska gå bra och det kan göra att flytten sker redan innan februari om inget står i min väg! Som vild och galen måste man kasta sig ut och hoppas på vingarna bär, haha! Asså jag tror jag börjat bli nojjigav att kasta mig ut, förut har jag alltid haft en nät som skyddar mig och alltid så van och nu är det nätet borta, haha! HEMSKT! Men med massor av tur kanske detta kommer gå bra och med rätt stöttning med rätt personer kommer detta gå galant! =)