Ny stake!

Hej på er alla finisar, asså vilken dag! Allt har gått super även om det gick lite segt, haha! Iaf är jag super nöjd med hela dagen! För er som inte vet brukar jag lyssna på lite olika poddar undertiden jag jobbar eftersom det får mig verkligen fokusera, haha! Givetvis inte när jag redigera en video, men tex bilder eller collage. Fattar inte varför jag slutade med det, så skoj ju! Det som jag har kvar idag är en video men vet inte om jag har något att spela in, verkligen torka på idéer =/ Men tur jag har bloggen som inkomst vilket gör saken enklare atthålla huvudet högt, haha!

Hela helgen för övrigt har varit så himla mysig och verkligen haft den bästa helgen på länge! Ibland är det skönt att bara varahemma med varandra! Funderar på att bjuda honom på bio nästa helg + att jag får välja film, haha! 
Nedan har ni för övrigt ljusstaken jag köpte i veckan som var, super fin! Kosta bara 29 kr, men helt okej! Kanske inte världens bästa kvalité, men eftersom vi har i tanke på att införskaker ny julsaker varje år anser jag att man inte behöva köpa det mest avancerat eller iaf inte i massor, haha! Dessutom tycker jag många nya ljusstakar är as fula... Men kanske bara jag?! Jag gillar dom traditionella, hihi ^^