Nyår kan bara bli bättre!

Hej på er, är i fullgång med att göra mat och kollar på någon serie, men funderar krypa ner i sängen och kika på något annat, haha! Nackdelen till att man bara har 1 tv är att man inte kan kolla på vad man vill, haha! Men vi pratar om att köpa en ny likadan eller om den blir större än den vi har?! Den vi har nu ligger på 65 tum, det säger mig typ inget, haha! Asså ju mer jul närmar sig, desto närmare kommer vi flytten till vårt nya hem, så spännande! Vi ska dock göra massor med tapeterna och installera in oss, ska bli så mysigt!

I att jag gått med nya sammarbeten kommerdetta bli så FAB i den nya lägenheten, haha! Ska verkligen shoppa sönder prylar minst 1 gång i veckan! Att spara ligger inte mig direkt närmast i hjärtat, spendera så fort osm möjligt, för imorgon kanske du är död?! Sen kanske det inte är något bra måtto för någon som inte har samma unika möjlighet som jag genom att kunna leva på att skriva av sig lite under dagen, haha!

För er som inte vet måste man ha någon slags strategi när det kommer till att klicka hem saker från olika sammarbeten. Brukar ofta tänka efter ett antal gånger innan jag gör en deal! Nu dom närmsta månaderna har jag därför behövt hålla igen, men efter nyår är mitt glamorösa liv tillbaka, känns så underbart! Perfekt att starta det nya året med lite glitter och glamor, haha! För något årsen kunde jag spendera 5 lax i veckan och ofta gick jag över det, idag får jag nöja mig med 3 lax, funkar hyffsat men ska skönt få tillbaka mitt gammla liv :)