Pendlande julafton!

Hej på er alla bloggläsare, nu är vi hemma från att i gått i stan typ hela dagen och var så mysigt! Blev att kika lite i affärer och sedan åt vi mat vid Buffalo House eller vad det heter, super gott iaf! Vi tog en liknande rätt som var så SJUKT god. Eftersom min kille älskar den resturangen blev det att vi tog det stället, föreslog en veganskresturang, men tydligen ar det inte ens diskuterbart, haha! Nu blir det jobba lite inför kvällen och senare ska jag bara ligga i sängen och kika på Skönhetsfällan. Är på första sessongen och har typ bara kollat på 1 avsnittet, men tycker det är väldigt intressant!

Nu ska jag knopa ihop en utgångs-outfit och så hörs vi mer sen igen! Imorgon ska vi dessutom på Julbord med hans familj, vilket ska bli väldigt trevligt! Mina föräldrar pratade om något liknande, men vet inte när?! Vi är lite kluvna på hur vi ska göra med vårt firande i år. Vår tanke är att vi kör upp till mina föräldrar och firar med dem och åker vid 15:00 för att åka till nästa julfirande och därpå åker vi hem och firar med lite vänner, himla trevligt! Sen är det bara ladda inför Nyår. Men berättar mer om det efter jul, bloggar mer sen, puss på er!