Red Bull och mardröm! 13/12

Go morgon alla bloggläsare, asså denna dagen/natten. Vaknade kl 02:00 och kunde verklign inte somna om, asså vad är oddsen?! Iaf vid 7 gav jag upp och sedan dess har jag jobbat och somnade till en stund senare under dagen, haha! Ska iväg senare och handla och därpå till gymmet! Är verkligen på så himla lågt humör enbart för jag inte fått sova som jag ska... Kan berätta att varför jag vaknade var pga att jag drömde en mardröm, haha! Vi kollade på Harry Potter 3 och tack vare det vaknade jag i renaste paniken och kunde verkligen inte få bort tankarna i huvudet, as drygt!

Men hoppas jag kan somna bättre ikväll! Sen trorjag inte en Red Bull var någon vidare bra ide heller att dricka innan läggdags, vilket också kan vara boven att jag faktiskt inte somna om... Nu blir det göra sig iordning för att sedan åka och handla, lagom skoj men måste göras! Åh glad Lucia på er btw, bloggar mer sen igen, puss på er!