Vakna, jobba och sen somna om! 9/12

Go eftermiddag, asså denna dagen har jag mått piss... Allt har gått så sjukt långsamt och känts som det aldrig skulle få ett slut, haha! Men nu är det över och jag kan se mot en ganska rolig helg! Verkligen behövligt och för er också skulle jag tro?! :) Hoppas allt är bra med er ändå och att ni ändå kunnat leva trots min frånvaro. Dom senate dagarnahar jag varit dålig på att uppdatera, vet dock inte varför?! Men släpper nog allt eftersom! Idag blir det ta det lugnt, kika på vad vi ska äta och för er som inte vet brukar vi alltid göra något speciellt på fredagen, något jag verkligen kan rekomendera alla! Blir film mys, med god mat och lite vin, helt perfekt om ni frågar mig!

Fick ett ganska roligt meddelande från en killkompis igår om att jag tydligen var lat eftersom jag gick upp kl 14:00 någon dag, haha! Ska jag vara ärlig är sova bland det bästa jag et och när jag väl får sovmorgon slänger jag upp ett inlägg lite efter 10:00 och sedan somnar om, haha! Lovar, hade alla fått göra det skulle INGEN klaga, och få betalt för det, till 100%! Aja nu ska jag faktiskt göra iordning mig och så hörs vi mer sen igen, puss på er!