Glömde helt av! 4/2

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni svoit gott för det har jag, suttit med dagens video fram till nu därför uppdateringen blev lite sen... Men hoppas allt stämmer och ser bra ut! Ska kika igenom den efter jag uppdaterat! Lovade igår att svara på alla era komentarer men fick så galet mycket... Glömde helt av och helt pltösligt skulle jag iväg för att jobb, haha! Måste skaffa en dag i veckan då jag bara svarar på era komentarer antar jag!

Det som sker för idag är attt det lite lugnt, plocka lite i lägenheten och kanske kika möbler. Lite sugen på att skaffa ny soffa, men beror på helt om jag orkar ge mig ut på stan, haha! BTW är vädret helt underbart, märks att våren börjar komma, så himla härligt! Nu ska jag äta lite frukost och sen på börja nästa video att redigera, haha! bloggar mer sen igen, puss på er!

Slänger upp maten vi åt i lördags innan bowlingen, godaste Vegburgaren jag ätit!




1 Jessica:

skriven

Ser smarrigt ut! :)