A - O! 8/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er! Själv är det bara fint och står på gymmet i dagligordning och idag blev det Actic, super nice :D När jag väl är klar här blir det att åka hemåt och beställa pizza, hihi ^^ Fredagar har så många betydelse helgen står vid knuten och pizzatime + besök på kvällen hihi ^^ Sist jag beställde vegetarisk pizza fick jag både korv, beccon och skinka, haha! Jag fattade verkligen 0! Därför är jag lite tveksam att köra en online pizza igen, haha!

Det som sker för dagen är jobb, möte och kanske hämta ut ett paket eller om jag tar det imorgon :) Ska eventuellt träffa Emma imorgon, för en liten lunch och hämta hennes filmer och mitt SMINK!!! Asså hur duktig är man när man glömmer sin fondation hos någon annan... Hur lyckas man ens?! Det är bland punkterna A - O som man måste ha hemma, haha! Aja ska fortsätta med mitt pass, bloggar mer sen igen, puss på er!