Falskt alarm! 12/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för det är det här eller iaf helt okej :) Funderar lite på om jag fått hormonrubbning... Men kanske går över, får se! Solen skiner så det kan man alltid glädjas åt och imorgon ska vi "tinga" resan, känns så himla härligt! Asså shit mina heta pommes vad jag är glad!!! Att bero på resan fick mig glömma helt min hormonrubbningar, haha! Jag säger då det, det mesta göra mig ganska glad eller så är ah väldigt lättroad, haha! Vilket som funkat för mig =D

Det som ska göras idag är massa hemmasysslor, och bara ta det lugnt för imorgon blir det fullt ös! Tar nämligen helg redan idag, lyx va?! :D Ska även spela in under dagen 2 videos för utom vloggen så trots att jag ska vara hemma och ts det "lugnt" blir det ändå massa jobb, haha! Söndagar är nog min enda helt säkra lugna dag för då ligger jag oftast bakis, haha! Aja nu ska jag fortsätta med lite jobb, bloggar mer sen igen, puss på er!