Livet tar ny fart! 27/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra för det gör iaf jag! Började min morgon med att flytta sängen till mitt fotorum och fotorummet till mitt sn det blev himla bra! Riktgit nöjd! Solen skiner och jag är på toppen humör, har massa saker att göra idag och ska inom kort dra igång allt jag måste få gjort!

Det som sker för dagen är följande gå igenom mailen (glömde det sist), spela in morgondagen matrial, handla gardinstäng och betala räkningarna, samt gymmet om lust och ork finns till det, haha! Efter beskedet med jobbet har jag varit ritkgit down.... Men efter gårdagens samtal har det vänt! Tänkte att jag kör igång med gymmet nästa vecka ordentligt och bara laddar upp med ny energi denna veckan som är! Aja dags att göra sig iordning för dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!