Mysdag på stan!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra, för det gör jag! Har rätt nyligen kommit hem från gymmet och ska ta mig en liten shake innan jag ska möta upp Mami över en lunch, skulle egentligen tagit det igår men blev bökit för oss båda därför vi tar det idag :) Innan jag sticker iväg ska jag jobba lite smått mes kommande inlägg och svara på mailen! Åh har svarat på era kommentarer btw #segastivärlden, haha! När jag lunchat med Mami ska jag sticka till banken för att fixa en grej, borde gå på 5-10 min skulle jag tro!

Det som sker för dagen är följande, luncha med Mami, snabbt bankmöte, shopping och kanske ett möte. Eftersom min vecka blev lite omkastad kommer kanske imorgon och fredag se ut som tänkt, men hoppas det är okej! Nu måste jag sätta igång med lite jobb, bloggar mer sen igen, puss på er!