Nu är det bokat! 15/1

Go morgon alla bloggläsare, solen skiner och jag är på jätte bra humör! Sitter jsut nu och planerar upp dagen och ska inom kort göra mig iordning för att spela in lite videos inför kommande vecka. Upptöckte vid 01:45 att jag hade lagt upp fel video.. Men nu ör det fixat och ni har videon under detta inlägget, ber om ursäkt för detta, men hoppas ni kan bortse från det! :)

Har suttit i telefon mer eller mindre från kl 10:00, därför min uppdatering inte kommer fören nu... Idag blir det en ganska lugn dag, ska sitta hemma med massa jobb både bloggmässigt och video mässigt. Brukar ha 1 dag i veckan jag bara matar inlägg efter inlägg och ska även nu lögga in lite redigering inför kommande videos. Lite sugen på att hälsa på en kompis i Falköping, samt uträtta ett annat ärende! Nu blir det spackla nyllet och sedan dra igång dagen jobb, bloggar mer sen igen, puss på er!


Igår betalade jag in hälften av resan så den 29 April blir det utomland med Emma, kommer bli så FAB!