Ser ingen annan utväg! 19/1

Go morgon alla bloggläsare, står just nu på gymmet och ska köra ett härligt träningspass! När jag kommer hem ska jag sätta mig med redigering och även spela in dagens video, var duktig med att hoppa det igår... Detta är en av många skäl till varför det inte alltid går som jag önskar, haha! Att prioritera rätt är inte alltid skoj jämt :/ Men det positiva var att jag röjde lite i lägenheten! Haft massa det senaste med videos och runt omkring mig, där av att det sett ut som det gjort i mina vloggar hemma... Men nu har jag verkligen bestämt mig och ska rings imorgon diverse olika städfirmor som ska få komma 1 gång i veckan. Kan väl erkänna att jag varit för snål, men jag tjänar bra och jag har helt enkelt inte tid för allt som måsten göras i ett hem... Nu kommer jag få mer tid över till vänner, familj, videos och massa annat. Önska jag hade kunnat fixa detta på egen hand, men har helt enkelt för mycket saker i görningen, haha!

Det som sker för dagen är redigering av videos, spela in 2 videos, och bara ta det lugnt! Nu blir det fokusera på gymmet och sen blir det hem för att påbörja allt jobb som ska göras! Bloggar mer sen igen, puss på er!