Ska bli så skoj!

Jag har verkligen fått upp ögonen för videos och ska nu försöka få upp 3 vloggar, samt de 3 videorna som dessutom ska komma upp varjde vecka. Detta innebär att det blir 6 videos på en vecka och ska bli så himla skoj. Jag har nämligen haft en hel del möten kring just detta med min bloggmaneger som kom med förslaget och nu lyckats övertalat mig, haha!

Detta betyder givetvis mer jobb för mig med både min blogg och youtube-kanal, vilket också kommer sätta en hel del press på mig att verkligen kunna strukturera upp min tid! Jag vet dock inte om jag kommer lägga upp vloggarna här på bloggen eftersom det är mer en bonus grej till min youtube-kanal, sen vet jag inte om det överhuvudtaget kommer vara intressant för er heller?! =O

Vloggarna gör man alltid veckan innan och inte samam vecka, hade varit sjukt jobbigt att publicera allt på en och samma dag, haha! Dessutom kommer uppdateringarna här komma upp som vanligt här. Det är en av många anledningarna till att min uppdatering har påverkats denna veckan... Men nästa vecka SKA allt rulla på som det brukar och för er som vill både ta del av bloggen och min vloggar kan jag meddela att vloggarna börjar spelas in i veckan som kommer och publiceras veckan efter :)