Solen skiner!

Go morgon alla fina bloggläsare, hoppas ni mår bra för det gör jag! Har precis ätit lite frukost och sitter just nu och funderar om jag ska gå en lite långpromenad med Gucci. As halt ute egentligen, men solen lockar väldigt mycket... Funderar dessutom om jag ska plocka ner allt julpynt så som glitter, kulor etc. Tycker julen är en mysig tid, men himla skönt nu när den är över, haha!

Det som sker för dagen är att jag ska boka tid för mina naglar, gå igenom lite jobbmejl, möte vid 15:00 och redigera videon som jag är lite kluven på hur jag ska lägga upp... Har även varit på gymmet för första gången i år, så himla skönt att få det ur världen! Trots att jag inte är en morgonmänniska är ändå det betydligt enklare att gå till gymmet på morgonen än kvällen! Aja dags att fortsätta med frukosten, bloggar mer sen igen, puss på er!


Slänger upp bilder från fika i lördags :)