Komplicerat?!

Detta har jag tagit upp säkert 1000 gånger och jag gör det nu igen, haha! Som ni vet har jag gett ett nyårslöfte att börja dejta på riktigt iigen vilket både mina föräldrar och vänner verkar väldigt glada för. Vet inte hur många gånger dom försökt få med mig på en blind-dejt och nu kan pusta ut och låta mig köra mitt race, haha! Men min ständiga fundering är hur jag ska göra det här på bloggen och Youtube...

Jag är TS vilket gör det hela mycket svårare och kanske betydligt mer intressantare?! Jag har sagt att jag kommer gå ut med det inom tid när det är 100% klart om ni förstår vad jag menar?! Jag kasnke aldrig kommer ha med min framtida pojkvän i bild, men vetskapen vill jag ändå dela med mig av! Då är frågan nr 2, eftersom jag börjat att vlogga kommer detta bli svårt att dölja och det är väl något jag vill hålla hemligt eftersom jag vill verkligen veta att det kan bli något seriöst.