Det kommer bli så fint!

Hej på er, ledsen för konstig uppdatering men har verkligen haft fullt upp sen jag kom hem från stan, haha! Har fixat lite i sovrummet och med lite tur kommer jag snart få upp en mini walk in closet, hihi ^^ Fåt massa jälp med han jag träffar och han ska även hjälpa mig lite imorgon igen, ska få upp liknande gardiner jag har framför mitt fönster i sovrummet. Nu märks det verkligen att en bloggerska bor här, haha!


Bilden ni ser nedan ska ge er ett smakprov, men komihåg, det är bara ett smakprov! :) Ska kontakta hyresvärden senare i veckan och fråga om han/hon kan göra något åt mina tapeter. Vissa av dem är mer ellerm indre gärsliga... Ja, ja dags att jobba vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


1 Sarah:

skriven

Va kul o göra iordning lite :)

2 Molly Nilsson

skriven

Sarah: Det är underbart att snart kunna plocka ur sin garderob och få en blick vad som passar till vad :)