En dag i Kalsborg! 22/7

Hej på er, sitter just nu i bilen påväg mot Kalsborg där vi ska luncha ihop med min Moster och gener man :) Vädret är toppen och sen ska vi bada lite är tanken. Ska även boka tid för klorna inför morgondagen, som ni läsare sett tog jag av de sista, haha! Hade bara 2 och 3 på vardera hand, ah ni förstår nog varför ^^ Imorgon väntar även utgång med brudarna, vet dock inte hur det kommer sluta men det som sker i Skövde stannar där iaf till viss mån, haha! Asså hade ni fått veta allt hade ni trott jag var knäpp eller om jag säger såhär, knäppare än vad jag redan är, haha!

Vad som mer sker för dagen är jag inte helt säker på men blir säkert lite shopping och sånt, nu vet saker som gör en bloggerska på bra humör, haha! Aja nu ska jag vara social bloggar mer sen igen, puss på er!