Förlåt verkligen!

Hej på er alla sötisar, hoppas allt är fint med er för med mig är det kanon, lite små trött men hade en super mysig dag på det lilla cafet som dessutom låg på en badplats, bra att notera! Jag upptäckte att jag sa helt fel tid för er gällande radipratet, förlåt verkligen... Men till er som lyssnade på intervjun hoppas jag den föll er i smaken och att ni gillade mitt medverkande! Jag är iaf hursom super duper nöjd!

Det som händer för dagen är att jobba ikapp allt som måste göras. Asså bajs har typ massor att göra men hoppas ni har lite överseende! Det är ju ändå sommar + att alla min 6 inlägg har fått upp som dom ska de närmsta dagarna! Bara tiden som floppat lite smått eller hur man ska säga, haha! Nu ska jag iaf jobba vidare med mitt som jag skulle gjort klart idag, men vi hörs helt enkelt mer sen, puss på er!