Fundersam!

Go kväll alla bloggläsare, asså vilken dag och det säger jag inte på något possitivt sätt! Vaknade med världens baksmälla och hulkade som en liten gris... Var väl klar och kunde äta mitt första mål vid kl 18:00, super skoj, men så går det om man har för roligt, haha! Nu är jag iaf hemma hosm ina föräldrar och har super mysigt, ska äta lite popcorn och sedan lägga mig till någon bra film :) Killen valde dock att bli hemma pga hur han mådde, men jag valde åka idag och han kommer eventuellt imorgon, då jag tänkte vi ska hitta på något roligt :)

Imorgon blir det in till stan för att fixa klorna, asså jag kan inte gå såhär längre... Har tid kl 15:00 och skabli så skönt! Verkligen älskar deras salong och låter ingen annan salong pilla på mina naglar, samma med mitt hår, haha! Fast då är det förvisso en anna salong men saken är den samma :) Har dock lite funderingar kring vad jag ska göra för något?! Vill göra något riktigt pampigt, men får heltenkelt se vad tänkas bli :) Nu ska jag kika på lite vloggar och sedan upp till sängen, vi hörs mer imorgon igen, natti!