Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter en tur till stan och blev en oplanerad lunch på Max vilket var helt okej. Hittade dock inte Delux-menyn först men tydligen tog jag den helt omedvetet, haha! Känner mig faktiskt lite stolt, hihi ^^ Blev en sväng in till systemet för att sedan gick jag lite snabbt in på Kicks för att kika lite annat så som disels nya parfym som luktar så himla gott, dessutom super söt flaska :)

Nu blir det att sätta sig med lite redegering för att sedan göra sig iordning för festen ikväll. Därpå får vi se om det blir hemmafest eller krogen, typ inte ritkgit planerat men blir nog skoj vilket som eller vad tror ni?! :) Nu måste jag sätta mig med redegeringen och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


1 Sarah:

skriven

Va gott me Max :)

3 Anonym:

skriven

Hej 👋 får jag bli din vän? Jag själv har bytt kön för många år sedan.
Idag är jag 43,har fästmö, hus,katter,hund och går med rullator.
Ta gärna kontakt med mig via Facebook Jonas Lindblad mvh Jonas

2 a n n i k a

skriven

Mums!

4 Molly Nilsson

skriven

Max är verkligen så gott, och ibland lite för gott ˆˆ

Jonas: Åh vad roligt att höra att du har sånt fint liv som ts-man och att det rullat på för dig, blir så himla glad över att du verkligen njuter av det! :)