Herre min värpare! 3/7

Go kväll Anna bloggläsare, asså denna dagen säger jag bara fy vad hemsk... 30 års kalas som var super trevligt och det fick sitt pris imorse, asså bajs. Jag kommer berätta mer exakt vad som hände med det ni kan få höra nu är att jag fick kuta som en idiot, utelåsta och fick sällskap av farbror polisen... Däremot mår jag betydligt bättre än någon annan så ha ha!

Blev även bakiskrubb och tog en inbakad pizza. Funderat på att äta lite vegetariskt denna veckan som kommer och bara njuta av dagarna. Skulle egentligen åkt till Öland idag men tänkte att jag åker imorgon istället :) Älskar Öland och lite sugen på att gå på Ölandsdjurpark. Jag vet att djuren hålls dåligt men ganska mysigt att gå en sväng där med. Aja vi får se, nu ska jag kika vidare på paddan och så hörs vi mer sen igen, puss på er!