Inte okej! 30/7

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er för med mig är det toppen! Hyffsat nyvaken och fick veta att vi tydligen skulle till stan för att gå lite på IKEA och andra ärenden. Verkligen avskyr när man får veta sånt i sista stund, ca 1 timme innan... Fine att dom hinner bli klara, men jag då, haha! Tar ca 1 timme att bara göra sig redo + att jag måste ut med hunden innan, haha! Lyckligtvist hann jag med allt som skulle göras men det var med 1 mins marginal! Men tydligen är dom inte klara och det ger mig insikt att jag kunde fixat håret, KUL -_-

Aja, slänger upp en bild från tidigare i veckan då vi var ute och åt glass vid hamnen, verkligen super skönt väder då och personalen var super gulliga! Det blev 2 kulor för min del och tur var väl det eftersom den mer eller mindre höll på att smälta undertiden jag fotade, haha! Bästa momentet för alla runt om är när maten ska fotas, haha! Men sånt är livet och dessutom hann jag även att blogga för dom är fortfarande inte klara... snackao m oschyst att sressa upp mig för att sitta och vänta... Nu får jag nog ringa honom och fråga vad dom är, för annar kan jag lika bra påbörja göra iordning mitt hår ^^