Jag kommer säga upp lägenheten! 2/7

Go morgon alla bloggläsare, idag är det lördag och jag ska inom kort göra mig redo för dagen. Vädret är skit kasst vilket är super surt eftersom planen var att ha pol party... Jag kommer inte bada, den saken är klar, haha! Var i skövde igår och var verkligen super, trffade emma och Nettan, så himla roligt att träffa dom igen! Dock hann jag inte med alla andra, men hoppas det går att träffa dom andra nästa gång! :)

Kikade mot käpplunda där min gammla lägenhet låg och har bestämt mig för att säga upp den även om jag kommer sakna min våning på 8 våningen... Fast ndra sidan känns det bättre att köpa en egen och som ni vet är jag benägen på at lägga runt 1-2 millar eftersom det är en livsinvestering! :) Nu ska jag ut med hunden, sen ner på stan för att köpa 30 års present och sedan spela in vido och sen kalas, puh mycket nu! Bloggar mer sen igen, puss på er!