Kan inte säga det för mycket!

Varje gång jag får höra av personer som läser min blogg blir jag lika glad och det ger verkligen mig så himla fin feedback. Känsla av att mitt liv faktiskt är intressant även om jag själv anser det är ganska tråkigt, haha! Jag var inte den som var poppulärast i skolan eller gick på party när jag var 12-15 år och satt ofta hemma ensam eller var ute med vänner och grillade under sommaren. Jag tyckte inte mitt liv var vidare intressant och där av är jag så glad att höra att många av er finner det intressant och glädje över det jobb jag lägger ner! :)

Även om det kommer från er eller genom andra som lär känna eller tar kontakt med mig är det himla skoj att höra att ens följare gillar det man gör. Ibland sätter min blogg käppar i hjulet för mig och ibland har den gett mig ett uppsving av dess like, haha! Jag kommer aldrig kunna tacka er nog för allt fint ni gör och det är oavsett om ni komenterar eller bara kikar in, ni betyder massor!