Kanske inte då, men idag, JA!

Det finns alltid saker andra kommer störa sig på oavsett om det är omedvetet eller ej. En sak som jagsagt som upprört nästan alla inom lilla Skaraborg och även andra delar av Sverige är när jag skrev att jag kategoriserade mig som B-kändis, haha! Ibland undrar jag hur oehört korkade/dumma folk egentligen är, för seriöst helt bakom flötet är jag faktiskt inte, haha! Jag vet bara vilka knappar jag ska trycka på för attfolk ska gå i taketeftersom det är en del av mitt jobbsom bloggerska att uppröra och ge lite spänning, glöm inte det ;)

Nu förvisso har jag varit med i både En liten mini dokumentär, Skaraborgsbyggden, Skövde Nyheter, Aftonbladet, Tidningen Frida, P4 3 gånger och alla i Skövde vet idag vem jag är och vad jag är etc. Idag kan jag utan tveka klassa mig osm en B-kändis utan att provucera. Bästa var när jag tjejerna gick ut och en kille sa "du är inte så känd som du tror" för att sedan hångla upp mig, haha! Just då var jag kanske ingen märkvärdig person, men idag kan han åtminstonde skryta med att han hånglat med en kändis ;)