Kanske lite för privat!

En fråga jag alltid funderat över är hur relevant det egentligen är att ha med sina repektive i sina bloggar?! Jag menar absolut inte att det är något fel, men vad tycker ni?! Är det något som skulle finnas vid intresse?!

Själv har jag väldigt svårt för detta och vill absolut inte klandra andra bloggare/bloggerskor om dom nu väljer visa sina partners offentlige, absolut inte! Jag är bara väldigt obekväm i att fronta min framtida respektive oavsett om han anser det är okej eller inte. Att medverka i olika media sammanhang har sina för och nackdelar... I mina ögon är det en väldigt stor uppoffring att vara ihop med en sådan som ig dels för att jag är transsexuell och också för att jag är en offentlig person.

Jag är van med att bli hotad av olika slag, men jag vill inte att någon framtida ska behöva sättas i den situationen även om han hade sagt det är okej... Men hur ser ni på det hela, är det något som ni tycker är intressant att se andra bloggare/bloggerskors partner?! =)
1 Anonym:

skriven

Jag tycker det skulle vara intressant :)

2 Molly Nilsson

skriven

Ska se om han vill delta i någon video framöver :)