Kommer bli FAB!

Hej på er alla sötisar, dåså är det snart kväll och lägdags eller ah typ. Tänkte ut ikväll men blev inteså utan blev kvar medm ina släktingar, inte heller helt fel! Men lite sugen eftersom folket drar i mig mer ellerm indre, galet, haha! Iaf Dagen har varit helt underbar och blev en pizza i sommarvärmen/kvällen, riktigt nice! Har verkligen haft en toppen dag både hemma som på stranden och är riktigt nöjd med allt som hänt idag!

Dessutom har jag fullt upp med att planera in v 31 så jag ska umgås med alla vänner när jag ändå är i lila Skaraborg under en hel vecka, kommer lbi så mysigt! Mina planer är följande Skarasommarland, Liseberg, en hel dag i Göteborg med mat och shopping, Bada och grilla ah ni fattar! En typisk Molly Nilsson sommar medm ina bästisar, kommer bli så mys, hihi ^^ Sen får vi se om jag är nykter för det kan jag aldrig garantera, haha! Sen hade det varit super skoj med bränboll med massa härliga personer, so sweet! Men vi får se hur detta blir helt enkelt, men planer ska man ha :) Om ni vill får ni gärna berätta om er sommar eller vad ni ska göra såkanske jag kan få lite fler idéer, vore toppen! =D