Kommer snart kunna leverera!

Som ni vet vill jag kunna ge er som följer min blogg och även dom som följer mig på youtube det bästa! Men eftersom flytten tagit massa tid och att få iordning så att ALLT funkar har bloggen och kanalen tagit stryk, vilket är super trist... MEN nu är det nämligen som så att jag fått datorn i samma rum som Tv:n fäst vid väggen med en lite mindre skärm och då kanske ni tänker "Men ofta det spelar någon roll?"

JA DET GÖR DET! Tidigare hade jag allt i sovrummet och hade värdens obekvämaste arbetsställning för redigera videos och blogga. Kort och gott jag satt på golvet... Men nu kan jag sitta i soffan som jag gjorde på käpplunda, jag har fått upp alla mina kläder på galjar och nu fattas bara hyllan till mina skor och then i'm back! Känns så himla skoj, men för att jag inte ska gå ut för hårt som sist tänkte jag iaf att jag fokuserar först på bloggen som ni märkt denna veckan?!

Vill verkligen kunna leverera 5-6 inlägg under vardagarna och 4 under en helg, där vissa av inläggen kommer vara videos så som vloggar, jag testar, ts-snack eller annat jag spelat in. Ni tar ändå er dyrbara tid att klicka er in hit och därför känner jag att jag måste kunna ge något tillbaks, right?! :)

Nu när allt håller på att komma på sin rätta plats kommer jag inom kort kunna leverera inläggen som jag ska till er och även videos för er som gillar dom. Sen kommer jag bara göra 1 utgångs-outfit och den kommer under onsdagar. Videos från kanalen (vanliga videos) tis och tors, (Vloggar) lör och eventuellt sön beroende på hur bra jag mår, haha! Men som sagt det är tanken och sen kan det ta lite tid innan jag kommer in i allt, men hoppasn i har förståelse, vill ge er något tillbaks för att ni är så söta som ödslar ens er tid på mig :)