Lunch på Idas Brygga!

Hej på er alla finisar, ursäkta att dagens inlägg blev lite dåligt men  in mobil dog vid stranden och där av kanske ni förstår varför jag inte kunde blogga... Att bero på det, vet ni någon bra reservplan till när sånna saker inträffar typ som något extra batteri?! :) Hade varit super om någon visste något! Övrigt har dagen varit rätt lugn och vi var en hel dag på stranden. vilket var super! Bara början att leta parkering var en historia i sig och vi fick hjälp av 2 killar att lyfta bort ett stort träd som hade lagt sig vid en av parkeringarna, sweet!

Annars har vi legat vid stranden hela dagen och när jag kommer till Skaraborg v 31 kommer jag absolut dra med lite vänner för att grilla där vi var. Men iaf innan vi åkte och bada åt vi på Idas Brygga och det var verkligen toppen, kan verkligen rekomendera er om den resturangen! Lite små rörigt med alla sommargäster men annars helt toppen! Dessutom var tydligen någon artist bordet brevid oss. Fast jag var fullt upptgen med mitt egna ego, förvånad, haha! Aja nu blir det rätt lugn kväll och så hörs vi mer imorgon igen, natti!