Märkes parfym på en loppis!

Igår åkte jag med på en liten tur på Öland och hamnade vid ett super gulligt litet hus med gamla föremål. Hon i kassan var jätte trevlig och när jag tänker på secenhand tänker jag spindelnät och en illa luktande stuga som mer eller mindre luktar ålderdomshem... För er som inte varit på ett kan jag säga att det luktar lite speciellt, men inte på ett negativt sätt!

Iaf hittade jag massa saker som jag tänkte wow. Många saker såg mer eller mindre nya ut och var himla charmigt ställe! Men det som fick mig öppna ögonen var alla parfymer som fanns. Vi snackar märkesparfymer som Hugo boss, D&C, Gucci, Armani, Prada, Disel etc. Det första jag tänkte om det verkligen var äkta, men hon som ägde affären sa att detta kom från en Kicks butik som hade laggt ner. Iaf väldigt impad och kan varmt rekommendera er den om ni vill fynda parfymer till ett löjligt pris. Vi snackar Gucci-parfym som har utgångspris 999 - 250, ett ord FAB!