Möten tog upp min tid! 18/7

Go morgon alla bloggläsare, hoppas att ni mår bra för det gör jag, men lite trött. Idag är det en ny dag och en ny vecka vilket innebär 2 saker! 1 att jag har inte lika späckat schema som förra veckan och Papais födelsedag på tisdag. Ska se om jag hittar något fint till honom men om inte får jag försöka rota lite bland mina sponsorer! :)

För er som undrade över veckan som var hade jag fullt upp varje dag... Det var nämligen ta i kapp mycket möten och där av att vloggar och allt annat tog stryk. Ibland önskade jag att jag var med strukturerad som andra är. Men men, nu är det mest eller rättare sagt allt gjort osm måste göras vilket är super! Aja nu ska jag jobba vidare med lite annat och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Blev sönderbombad på snap av Nettan och här har ni skälet ,haha!