Mysigt att vara tillbaks!

Nu är man tillbaks från "stan" och var bara nere vid Sandvik för att handla lite små saker som laktosfrimjölk och annat gott. Tycker det alltid är lika roligt att komma tillbaka hit och se allt även om många saker inte är sig lik... Dom pratade om att imorgon åka till Borgholm för att gå lite i affärer och äta gott, samt ska vi träffa Mamis kusin och tror det kommer bli himla trevligt.

Lite senare ska jag också åka ner till havet igen och kanske bada fötterna lite. Är det fortfarande ljust ute ska jag ta med min kamera. Btw var det super mysigt i affärenvar jätte länge sen jag var där! Alla minnen och minns när jag ville ha något fick man aldrig det pga att mormor hade en egen affär. Det var innan man förstod att godiset smakade inte annorlunda där bara för det var en annan affär, haha!