Ny intervju och barndomsminnen! 29/7

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och sitter just nu i ett möte med ett nytt företag, känns super! Att bero på något annat fick jag ett jätte trevligt samtal strax innan jag tryckte upp min Skype där jag fick förfrågan av att göra en till intervju, vilket ska bli super skoj! Vad för tidning och när den kommer ut avsöljar jag allt eftersom, fram tills dess får ni vara nöjda med denna infon, hihi ^^

Att bero på något helt annat, igår när jag var och handlade lite med min kille hittade jag detta. När jag var runt 8-10 år kom dessa ut och både jag och min bror älskade dom! Vi fick en hel låda av min mormor som ägde en affär på Öland med både pizza, korv, hamburgare etc. Var bara tvungen att köpa ett paket och uppleva lite barndoms minnen! :)