Orkar inte med massa trams!

Bland det bästa som finns enligt mig är när killar vågar tala klarspråk och inte är så luddiga. Många killar jag mött och vet om vem och vad jag är brukar ofta säga "Jag vet att du är transsexuell" eller "Jag känner igen dig", man bara lägg ner, hej då. Hur många gånger har jag inte hört det förut, seriöst kom med något nytt...

Men sen har man även dom boysen som faktiskt vågar gå rakt på sak och berättar att dom hittat mig genom min blogg och kikar in till och från. DET om något ger + poäng och inte massa trams, värsta jag vet! Då kanske många tänker, men det är bara för du får publik eller vill ha bekräftelse etc. Kanske lite, men mesta dels är det för att dom är raka på sak och dessutom vet vad för värderingar jag har och vad jag tycker och tänker om vissa saker. Dessutom även om dom spelar svåra i början kommer det förr eller senare fram attodm vet om min blogg och då är det ändå redan försent för under samma sekund jag förstår det dör mitt intresse på mindre än 3 röda, haha!