True love!

Transsexuellas största önskan att hitta någon som kan se personen för den den är och känna sig älskad... Inte för stunden utan en längre stund, det behöver inte vara något märkvärdigt utan röäcker att sitta nära någon i soffan underen film, frukost på sängen eller en lapp som står "Stack till .... men kommer om 30 min, love u. Men det många transsexuell fårbemöta är hur man stöts bort av omgivningen och blir trackaserad.

Som ung TS eller i början känns det jobbigt och många hävdar att får jag bara mina hormoner och min könskorrigering ändrad blir allt bra... Men så enkelt är det inte, tyvärr. Jag brukar ofta säga att klarar du inte gå utan hormoner och stressar genom din utredning kommer funderinga kring varför duger jag inte finnas kvar.

Jag har alltid sett det såhär, om jag inte kan acceptera mig i nu läget hur ska jag då kunna accepter mig och senkunna älska någon annan?! Hittar du någon innan som kan se och älska dig för den du är i början av utredningen kommer det stärka dig massor, tro mig!

Att jag är så stark och stabil som jag är idag är mycket tack vare all stöttning kring mina bloggläsare, vänner och familj. Men det som också är en viktig del är killar jag träffat och varit ihop med som sett mig för den jag är och struntat i om någon sagt "Men han/hon är ju en kille" etc. Under din utredning kommerdu stöta på massor av miffon som kommer trakassera dig och utnyttja dig, that's it... MEN du kanske har turen att hittar någon som kan älska dig oavsett om du är opererad eller ej. Sen om det håller hela vägen till korrigeringeneller ej får tiden avgöra, men dessa personer kommer vara dom vackraste personerna du mött eftersom han/hon ser/såg dig som ingen annan någonsin gjort.