Vill tillbaks! 10/7

Go morgon alla bloggläsare, asså fy vad jag saknar Öland... Vaknade till grått och trist väder och knde mig lite smått ensam. Usch vad tragisk början både min dag ovh blogg fick, haha! Aja vill tillbaks till värmen och badet, asså ALLT rent ut sagt! Men nu är jag tillbaks i småland och jobbet är redan i fullgång. Måste få massor av saker klara och verkligen jobba röven av mig, haha! Nu vill jag att allt mitt bloggande ska flyta på och även min Youtubekanal! Har varit skönt med lite semester och verkligen koppla av.

Men till dagen, idag är det söndag oc hska greja med diverse olika inlägg, lägga om kost och tränings schema. Redigera 2 videos som jag ligger efter med från vlogg-veckan och se till att jag mår bra. Nu ska jag starta dagen med att spela in en jag testar som förhoppningsvistkommer upp nu på fredag, bestlla hem ett nytt kamera batteri och lite andra saker. Att lägga bloggen åt sidan och komma tillbaks har sina för och nackdelar, jobben lägger sig på hög, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!