Annorlunda lördag 5/6

Go kväll alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det toppen! Blev ingen utgång igår pga att dom jag skulle gå med aldrig kom fram, haha! Tydligen fick dom lite förhinder påvägen, men aja sånt som händer :) Om man säger som så fick jag lite sällskap av en väldigt packad kille som verkligen inte fatta att jag inte var intresserad #aströg XD

Strax innan min skjuts kom en annan fram och frågade om mitt nr, asså jag fattade typ 0. Dock gav jag inte ut det och sa att jag var upptagen. Hallå man kan faktiskt inte tillfredställa alla, haha! När jag kom hem somna jag på soffan och vaknade kl 04:00 för att gå till sängen. En annorlunda utgång men det var himla skoj i vilket falla! :)


Btw såhär blev Gucci, äntligen har jag fått min lilla älskling tillbaks <3