Möte fram tills nu 15/6

Go eftermiddag alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår fint!  Själv mår jag super och har precis haft ett möte med min bloggmaneger gällande flytt. Som ni kanske vet/förstår är det inte jag som håller i den ekonomiska biten utan har en som fixar det åt mig, tur är väl det! Som ni vet bor jag i småland, men har ett väldans sug att få tag på något större men kommer berätta mer om det senare ikväll.

Gällande gårdagen sket allt ihop sig, hade fulltupp sen kl 06:00 och fick skynda migin till stan för att hinna i tid till Toyota. Där jag blev sittandes i 1 timme som jag dessutom fick veta att dom glömde berätta att bilen var klar, asså?! Men ny dag och ska snart sätta mig med lite redigering, dagens outfit kör vi idag istället så ni får det också! :) Aja dags för att jobba, bloggar mer sen igen, puss på er!