/Asså varför går mitt liv emot mig! 17/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det sådär. Men misstänker att fas nr 2 är i hormonerna, nämligen att få stabilitet, haha! Solen skiner och ska inom kort ut med lillen för en härlig vårpromenad, eftersom mitt tangentbord är kvar hemma i småland gör att jag inte kan redigeram ina videos eller skriva in min kod till min dator, GRYMT irriterande! Var tidigare idag och kikade efter ett tangetbord men fanns inget...

Det är NÄSTAN så jag är benägen på att gå in på second-hand, inget illa ment egentligen bara att jag inte gör sånna saker om jag verkligen, verkligen, verkligen inte måste ^^ Det är typ som att köpa en säng, vem vet vad dom gjort med den saken liksom, haha! Ja jag vet nojjig men sån är jag, haha! Nu blir det frukost och så hörs vi mer sen igen, puss på er!