Bara tragiskt!

Något jag lärt mig under min tid som TS är att det finns killar man kan lägga ner tid på och sen har vi andra som man inte behöver lägga lika mycket tid på eller överhuvudtaget, haha! Man lär sig väldigt snabbt vilka man ska hålla sig undan från och vilka man kan gå längre med eller hur man ska säga, haha!

Eftersom jag inte finner mig i allt, dels för jag drar in en högre lön än många andra vill jag först se om personen i fråga har något innanför pannbenet överhuvudtaget eller om nedre delen/könet styr allt hans tanke sätt, haha! Alla förslag jag fått genom tiden är nästan tragisk... Allt från att bli betald för sex, hemligheter för dens partner, camsex, telefonsex ah ni fattar, patetiskt... Seriöst ska jag överhuvudtaget köpas för sex ska jag minst ha en miljon om inte 5, haha! Jag är banne mig inte billig i drift, fråga bara alla mina föredettingar, haha!

Dessutom kan man börja lära sig uppvakta ordentligt, en filmkväll i soffan är ingen dejt, GLÖM... Alla vet vad baktanken är och även jag, är du intresserad visa det och jobba för det eller hoppa det och bespara mig tid på annat, haha!