Just do it!

När jag var runt 5 - 6 år kom min kusin hem till oss och hade med sig ett spel som är en av alla klossar till att jag lever mitt liv som jag göridag. Spelet hete nämligen The Sims och jag kunde sitta i timmar och bara spela bort min tid, leva i en värld som inte fanns och som var långt från min egna. Desto mer tiden gick desto fler sims kom ut och vet att jag har alla inom 1:an och nästan halla inom 2:an, tror jag saknar 2-3 spel där, haha! Riktig simsnörd var jag ^^

Minns att jag hade precis skaffat The sims 2 Djur eller studentliv och inte kunde instalera pga att jag saknade 2:an. Gulligt nog frågade min bror en kompis som vi lekte med när vi var små om jag fick låna det för att kunna instalera mitt sims, vilket jag fick, super!

Sen vet jag att jag skaffa 3:an som blev utlånat men aldrig fick tillbaks, men idag bryr jag mig inte. Idag kan jag se tillbaks på den tiden då jag satt iflera timmar och gemföra idag och inse att jag lever det Simsliv jag engång låtsades vara i. Jag drömbe om framgång, någon sorts av kändisskap, pengar, stor lägenhet, partyn, fina inredningssaker och ett välbetalt jobb :) Även om kor kanske inte var i min tankebana, haha!

Det jag vill säga med detta är att alla behöver vi insperation, vissa får det genom musik, teckna, mäcka eller i mitt fall spel. Har du något du verkligen vill och drömmer om, GÖR DET! Skit i om någon ifråga sätter dig, motbevisa dom och gör det du känner är rätt för dig! Du har bara 1 liv och sträva mot det du drömmer <3